Camino hoja k samemu sebi, Jakobova pot
Camino je pristnost narave, življenj in odnosov in je odločitev, ki jo sprejmeš, da boš v življenju nekaj spremenil. Posvetite se hoji in sebi.
1.149,00 €
Azori - Neodkriti biseri Atlantika in Evropski Havaji
Odmaknjeni in neokrnjeni Azori so zaradi svoje bogate flore in favne poimenovani tudi Galapagos Atlantika ali Havaji Evrope.
1.499,00 €
Beograd in Srebrno Jezero s kraljevsko dediščino
Pridružite se nam na štiridnevni poti do Beograda in Srebrnega Jezera z Nanijem Poljancem, ljudskim raziskovalcem in poznavalcem kraljeve družine.
359,00 €
Prvomajski čari Dubrovnika, mesta kamnitih kock
Dubrovnik, mesto z enkratno kulturo, zgodovino, bogato preteklostjo, obdano z morjem in soncem. Mesto, ki je bilo dolga stoletja država zase.
319,00 €

Enduro avantura

Enduro avantura 7.1. - 18.1.2015

1. dan: Slovenija - Djerba - Ksar Ghilane

Polet iz Benetk preko Tunisa do Djerbe. Z asistenčnim vozilom smo odpravili transfer do oaze Ksar Ghilane, kjer nas je že čakal kamp.

2. dan: Ksar Ghilane

Po zajtrku smo pripravili motorje in dan začeli z vožnjo do rimske utrdbe za ogrevanje in privajanje na vožnjo po sipinah.

3. dan: Ksar Ghilane - Timbain

Po jutranjem zajtrku smo se motoristi odpravili proti gori Timbain čez sipinske prehode, kjer asistenčni tovornjaki niso mogli. Pozno popldne smo se srečali pod goro Timbain na kavi in skupaj postavili kamp.

4. dan: Timbain

Motoristi smo se odpravili na jug proti jezerom, kar je bil naš naslednji cilj, vendar smo se popoldan vrnili na prejšnjo lokacijo pod goro Timbain. Spremljevalna ekipa je poiskušala najti pot proti jugu, vendar po 24 km in 6 poizkusih niso mogli prečkati sipinskega prelaza, zato se je tudi spremljevalna ekipa vrnila pod goro Timbain.

5. dan: Timbain

Dan za počitek in servisiranje motorjev. Popoldne smo uživali na okoliških sipinah.

6.dan: Timbain -  Douz

Izpod gore Timbain smo se motoristi odpravili na najdaljšo etapo (105 km) po sipinah in sipinskih prehodov do Douza, spremljevalna ekipa pa po pistah v Douz.

7.dan: Douz

Prosti dan v Douzu smo izkoristili za nekaj okvar na motorju in naberali moči za naslednjo etapo.

8.dan: Douz - puščava

Po zajtrku smo se odpravili proti severu, prečkali smo slano jezero. Motoristi smo prečkali gorske prelaze do kampa v prijetno dolinico v suhi strugi hudournika.

9. dan: Puščava - Douz

Zjutraj smo se odpravili še malo naprej na sever, potem pa proti jugovzhodu. Na poti smo se dobili z asistenčnimi vozili, da so nam dotankali gorivo in se preko prelazov vrnili v Douz.

10. dan: Douz - Matmata

Iz Douza smo se odpeljali po brezpotju do Matmate, kjer je sledila večerja, druženje in nočitev.

11. dan: Matmata - Djerba

Iz Matmate smo se po poznem zajtrku in dobri kavi odpravili do Djerbe, kjer smo preživeli popoldan in naslednjo noč.

12. dan: Djerba - Slovenij

Po zajtrku smo se odpravili na letališče, od koder je sledil let proti Evropi.

Kontakt

Preko spodnjega spletnega obrazca nam lahko sporočite vaše vprašanje. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Prepišite besedilo iz slike v spodnje polje

Abctour d.o.o.

Turistična agencija

PE Celovška cesta 69, 1000 Ljubljana

Tel.: + 386 1 431 43 14

GSM: + 386 40 334 363

E-mail: info@abctour.si

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.