Camino hoja k samemu sebi, Jakobova pot
Camino je pristnost narave, življenj in odnosov in je odločitev, ki jo sprejmeš, da boš v življenju nekaj spremenil. Posvetite se hoji in sebi.
1.149,00 €
Azori - Neodkriti biseri Atlantika in Evropski Havaji
Odmaknjeni in neokrnjeni Azori so zaradi svoje bogate flore in favne poimenovani tudi Galapagos Atlantika ali Havaji Evrope.
1.499,00 €
Beograd in Srebrno Jezero s kraljevsko dediščino
Pridružite se nam na štiridnevni poti do Beograda in Srebrnega Jezera z Nanijem Poljancem, ljudskim raziskovalcem in poznavalcem kraljeve družine.
359,00 €
Prvomajski čari Dubrovnika, mesta kamnitih kock
Dubrovnik, mesto z enkratno kulturo, zgodovino, bogato preteklostjo, obdano z morjem in soncem. Mesto, ki je bilo dolga stoletja država zase.
319,00 €

Tekaška avantura

Tekaška avantura 28.12.2014 - 9.1.2015

1.dan: Slovenija - Tunis

Polet iz Benetk v Tunis, kjer smo imeli čas za sprehod po mestu. Nočitev.

2. dan: Tunis - Djerba - Ksar Ghilane

Jutranji let na Djerbo, tam so nas pričakala asistenčna vozila. Skupaj smo si ogledali vasice s podzemnimi bivališči ter hotela, nato smo se odpravili do oaze Ksar Ghilane, kjer smo pričeli s prvo etapo našega puščavskega teka. Po prihodu v oazo smo se lahko tudi okopali v tolmunu tik ob termalnem izviru. Nočitev.

3. dan: Ksar Ghilane - Puščava

Dan smo začeli z vožnjo do oddaljene trdnjave iz rimskega obdobja. Tam smo se tudi pripravili za tek, ki smo ga začeli z rahlim spustom ter pot nadaljevali po rahlo valovitem terenu. Sledil je vzpon ter krajši sipinski prehod.

Pod zvezdnatim saharskim nebom je sledila večerja.

4.dan: Puščava - gora Timbain

Prvo etapo čez manj zanimivi del puščave smo prevozili, za tekaško preizkušnjo pa smo izbrali zadnji segment poti do mogočne mizaste gore Timbain. Cilj je bil priteči do samega vznožja gore. Novo leto smo pričakali pod vznožjem mizaste gore.

5.dan: Timbain - Sipine

Dan počitka. Najprej smo se zapeljali do vodnjaka, kjer smo se oskrbeli z vodo, preostanek dneva pa smo preživeli v vozilu, iščoč najugodnejših sipinskih prehodov. Kakor je običaj v puščavi, je po večerji sledilo srebanje čaja pozno v noč.

6.dan: Sipine

Dan za počitek. Tudi ta dan je bil teka prost, tako da smo ga preživeli v sipinah. Nočitev v puščavi.

7. dan: Sipine - Douz

Po dveh dneh počitka smo tekli ob slanih jezercih, mimo sipin, ter skozi oaze z dateljevimi nasadi ter v zadnjih kilometrih skozi mesto Douz, kjer smo bili deležni tudi navijanja domačinov. Nastanili smo se v kampu na robu mesta, kjer nas je čakal vroči tuš.

8. dan: Douz - Tozeur

Začetek dneva smo preživeli v Douzu, kasneje pa smo se zapeljali do semanjega mesta Souq al - Ahad, kjer smo doživeli utrip prave arabske neturistične tržnice. Tekaški dan je bil tokrat razdeljen na dve etapi. Prva nas je vodila po senčnem labirintu potk skozi čudovit dateljev nasad, druga etapa pa je tekla čez hribovski prelaz .

9. dan: Tozeur - Ong Jmel

Dopoldne smo preživeli v Tozeurju, na uličicah in v oazi, popoldne pa nas je pot vodila proti zahodu do kulis, izdelanih za snemanje filma Vojna zvezda. Sledil je tek do Kamelje glave.

10. dan: Ong Jmel - Chebika - Douz

Dan je bil namenjen oddihu. Obiskali smo oazi Tamerza in Chebika, popoldanska pot pa nas je prek slanega jezera Chott el-Djerid ponovno pripeljala v Douz.

11.dan: Douz - Djerba

Vožnja po puščavski cesti mimo Matmate, kasneje pa je sledila še zadnja tekaška etapa na poti, tek po dolini z oljčnimi gaji in palmami. Trasa nas je vodila po valoviti pokrajini v bližini morja. Kasneje smo se zapeljali do našega hotela na Djerbi, ki nas je gostil naslednji dve noči.

12. dan: Djerba

Dan za oddih

13. dan: Djerba - Tunis - Slovenija

Po zajtrku smo se zapeljali do letališča Djerba Zarzis, od koder je sledil polet preko Tunisa do Benetk.

Kontakt

Preko spodnjega spletnega obrazca nam lahko sporočite vaše vprašanje. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Prepišite besedilo iz slike v spodnje polje

Abctour d.o.o.

Turistična agencija

PE Celovška cesta 69, 1000 Ljubljana

Tel.: + 386 1 431 43 14

GSM: + 386 40 334 363

E-mail: info@abctour.si

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.